Το Google εποφθαλμιά και τις Διαφημίσεις με Εικαστικό
Πριν από λίγο καιρό, το Google έβγαλε από τα ταμεία του 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη τότε) διαφημιστική εταιρεία του Διαδικτύου στον τομέα των λεγόμενων display ads, δηλαδή διαφημίσεων με βίντεο ή/και ήχο, ή εικόνα (banner και τα ρέστα). Το όνομα αυτής, DoubleClick. Τώρα, το Google […]
Spotlight
-
Χαμηλή αγοραστική δύναμη, φθηνή εργασία και ακρίβεια – Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι
-
«Course des Garçons de Café»: Μια παριζιάνικη παράδοση που χρονολογείται από το 1914
-
Άγριο ξύλο ανάμεσα σε μαθήτριες Γυμνασίου στον Πύργο
-
Ειδικός γκρεμίζει το δόγμα του ευρωπαϊκού στρατού – «Ξεχάστε το και ενισχύστε τους εθνικούς»
Πριν από λίγο καιρό, το Google έβγαλε από τα ταμεία του 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη τότε) διαφημιστική εταιρεία του Διαδικτύου στον τομέα των λεγόμενων display ads, δηλαδή διαφημίσεων με βίντεο ή/και ήχο, ή εικόνα (banner και τα ρέστα). Το όνομα αυτής, DoubleClick.
Τώρα, το Google δηλώνει πανέτοιμο να αξιοποιήσει την πείρα και την εξειδίκευση της DoubleClick με την δική του επιτυχημένη συνταγή στον τομέα των διαφημίσεων κειμένου που προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης (search ads). Θέλει δηλαδή να πάρει ένα μερίδιο από μια αγορά στην οποία διακινούνται ετησίως στις ΗΠΑ 7,5 δισεκατομμυριάκια, παρά το γεγονός ότι ήδη γεύεται τη μερίδα του λέοντος από την άλλη διαφημιστική πίτα του Διαδικτύου στη χώρα στην οποία γυρνοβολάνε κάθε χρόνο 10,5 δισεκατομμυριούλια (τα νούμερα σύμφωνα με την IAB).
Το μόνο που απομένει είναι να δούμε ποια φοβερή ιδέα έχει πάλι το Google.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις