ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις των bloggers που φιλοξενούνται στο in.gr δεν απηχούν κατ' ανάγκη την άποψη του in.gr. Η επιλογή των φωτογραφιών και των βίντεο γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των bloggers. Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση κάποιου blog ή έχει οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορεί να επικοινωνήσει με το in.gr.
 

Το Google εποφθαλμιά και τις Διαφημίσεις με Εικαστικό

Απ-Ανθή-σματα»

Δημοσίευση: 18 Σεπ. 2009

Πριν από λίγο καιρό, το Google έβγαλε από τα ταμεία του 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη τότε) διαφημιστική εταιρεία του Διαδικτύου στον τομέα των λεγόμενων display ads, δηλαδή διαφημίσεων με βίντεο ή/και ήχο, ή εικόνα (banner και τα ρέστα). Το όνομα αυτής, DoubleClick. Τώρα, το Google δηλώνει πανέτοιμο να αξιοποιήσει την πείρα και την εξειδίκευση της DoubleClick με την δική του επιτυχημένη συνταγή στον τομέα των διαφημίσεων κειμένου που προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης (search ads). Θέλει δηλαδή να πάρει ένα μερίδιο από μια αγορά στην οποία διακινούνται ετησίως στις ΗΠΑ 7,5 δισεκατομμυριάκια, παρά το γεγονός ότι ήδη γεύεται τη μερίδα του λέοντος από την άλλη διαφημιστική πίτα του Διαδικτύου στη χώρα στην οποία γυρνοβολάνε κάθε χρόνο 10,5 δισεκατομμυριούλια (τα νούμερα σύμφωνα με την IAB). Το μόνο που απομένει είναι να δούμε ποια φοβερή ιδέα έχει πάλι το Google.
 

Tελευταία σχόλια

  • Ενας "ξένος" ΕΛΛΛΗΝΑΣ

     

    Οταν πριν από καιρό διάβασα τυχαία το πρώτο σας κείμενο (δεν ξέρω εάν είχαν προ

    Αντώνης Κίσαμος
  • Ελληνόφωνε Άγγλε..

     

    .. καλώς να μας έρθεις και να εισπράξεις απο την Ελλάδα και τους Έλληνες τα κέρ

    Ο Αγγλόφωνος Έλληνας
  • ΦΕΎΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ

     

    Φεύγει ο χρόνος Φεύγει ο χρόνος σαν νεράκι, φεύγει και γίνεται το χτες. Ο ήλιος

    Γιώργος Ι. Μποτής