ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις των bloggers που φιλοξενούνται στο in.gr δεν απηχούν κατ' ανάγκη την άποψη του in.gr. Η επιλογή των φωτογραφιών και των βίντεο γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των bloggers. Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση κάποιου blog ή έχει οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορεί να επικοινωνήσει με το in.gr.
 
Tο νέο ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο  Eco Racer 2011
Tο νέο ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο  Eco Racer 2011

Tο νέο ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο Eco Racer 2011

Ενεργειακοί Μαραθωνοδρόμοι»

Δημοσίευση: 23 Μαϊ. 2011

2 φωτογραφίες

Το νέο όχημα της ομάδας είναι πλεόν έτοιμο και ταξιδεύει ήδη για Γερμανία, εκεί όπου η ομάδα θα δώσει για τέταρτη χρονιά το παρών στο διεθνή διαγωνισμό Shell Eco Marathon 2011. Φέτος, στην πίστα του Eurospeedway Lausitz θα βρεθούν 64 οχήματα πόλης (urban concept) που ανήκουν στην μεγάλη κατηγορία οχημάτων του διαγωνισμού και θα συναγωνιστούν το δικό μας ER11 (δείτε τις νέες φώτο). Συνολικά, 212 ομάδες εκπαιδευτικών ιδρύματων από όλο τον κόσμο θα κυνηγήσουν το μεγάλο στόχο: την καλυψη της μέγιστης δυνατής απόστασης με ένα λίτρο καυσίμου.

Μετά από μήνες προετοιμασίας, το νέο όχημα που αποτελεί εξέλιξη του περυσινού μοντέλου, μόνο εξωτερικά παραμένει όμοιο. Οι αλλαγές πολλές και σημαντικές και ο στόχος όχι μόνο ένας αλλά τέσσερεις. Ακόμα μικρότερη κατανάλωση και βραβεία Σχεδίασης, Καινοτομίας και Ασφάλειας.

Το ER11 εξελίχτηκε ώστε να ανταγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο τις παλιές και προηγμένες ομάδες του διαγωνισμού. Έτσι οι αλλαγές στην μετάδοση κίνησης, η βελτιωμένη κύλιση και το φρενάρισμα και το σύστημα ενημέρωσης και καταγραφής δεδομένων του οχήματος, μας επιτρέπουν να κοιτάμε με αισιοδοξία τον πίνακα κατάταξης στην κατανάλωση.

Ταυτόχρονα κυνηγάμε ένα στόχο χρόνων, να φέρουμε το όχημα πιο κοντά σε ένα σπορ αυτοκίνητο παραγωγής. Εσωτερική δερμάτινη επένδυση και backet κάθισμα σε ζωντανούς χρωματισμούς, οθόνη αφής και αεροδυναμικές βελτιώσεις στο πάτωμα. Την προηγούμενη χρονιά είχαμε καλές κριτικές για την εξωτερική σχεδίαση μας αλλά βρήκαμε μπροστά μας ένα εκθεσιακό όχημα της VW. Το βραβείο σχεδίασης είναι πάντα πολύ ανταγωνιστικό, εμείς πάντως κάναμε βήματα μπροστά και ας μην έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ελλάδα...

Παρά το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να σου απονέμουν ξανά βραβείο σε ένα διαγωνισμό όπως την ασφάλεια, συμμετέχουμε με νέα καινοτόμα συστήματα που συναντόνται μόνο σε εξελιγμένα ηλεκτροκίνητα οχήματα παραγωγής όπως η ηχητική σήμανση πεζών. Παράλληλα εξελίχθηκαν και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που ενημερώνουν και βοηθούν στην αποφυγή διαρροών καυσίμου ώστε το όχημα να είναι απόλυτα ασφαλές για τον οδηγό και τους γύρω. Θα διατηρήσουμε άραγε τα σκήπτρα στον διαγωνισμό αυτό;

Τέλος, το σύστημα που βρίσκεται ακόμα υπο ανάπτυξη και δοκιμές και ελπίζουμε να παρουσιάσουμε στον διαγωνισμό καινοτομίας. Μια εντελώς νέα κατασκευή κιβωτίου συνεχούς αλλά ελεγχόμενης μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT). Το σύστημα Electric Shift Variable Transmission (ESVT) σε συνδυασμό με την συνεχή ενημέρωση βέλτιστης κίνησης που παρέχεται στον οδηγό από το σύστημα καταγραφής δεδομένων, απότελούν την τεχνολογία αιχμής που προτείνουμε για το μέλλον των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων πόλης.

Βάλαμε τον πύχη ψηλά, καθώς πάντα στους αγώνες θέση έχει και η τύχη, μακάρι όλα να πάνε καλά...

Εμείς, από 24-28 Μαίου θα σας ενημερώνουμε καθημερινά για την πορεία μας στον διαγωνισμό με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό. Τεχνικός έλεγχος, δοκιμές και αγώνας θα τα δείτε όλα από αυτό το Blog.

 

Tελευταία σχόλια

  • Ελληνόφωνε Άγγλε..

     

    .. καλώς να μας έρθεις και να εισπράξεις απο την Ελλάδα και τους Έλληνες τα κέρ

    Ο Αγγλόφωνος Έλληνας
  • ΦΕΎΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ

     

    Φεύγει ο χρόνος Φεύγει ο χρόνος σαν νεράκι, φεύγει και γίνεται το χτες. Ο ήλιος

    Γιώργος Ι. Μποτής
  • Ευχαριστούμε, που μας τιμάτε.

     

    Είστε ο πρώην πρέσβης με τα υπέροχα ελληνικά!

    Μαρία Ευθυμίου