ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις των bloggers που φιλοξενούνται στο in.gr δεν απηχούν κατ' ανάγκη την άποψη του in.gr. Η επιλογή των φωτογραφιών και των βίντεο γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των bloggers. Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση κάποιου blog ή έχει οποιαδήποτε παρατήρηση, μπορεί να επικοινωνήσει με το in.gr.
 
Θέμα αυτo-εικόνας

Θέμα αυτo-εικόνας

Beauty Lines»

Δημοσίευση: 10 Μαϊ. 2013

Mία από τις πιο έξυπνες καμπάνιες που είδα πρόσφατα είναι η καμπάνια «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς» του Dove. Kαι εξηγούμαι: Σύμφωνα με στατιστικές, ο τρόπος με τον οποίο περιγράφουμε τον εαυτό μας είναι δραματικά διαφορετικός από τον τρόπο που τις αντιλαμβάνονται οι άλλοι.



Απ’ ό,τι φαίνεται λοιπόν εμείς οι ίδιες, είμαστε οι αυστηρότεροι κριτές της εμφάνισής μας. Το Dove® είχε την ιδέα να δημιουργήσει ένα κόσμο όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι ανασφάλειας και γι’ αυτό το λόγο. Υπε΄ροχη ιδέα, δε συμφωνείτε; Έτσι διεξήγαγε ένα κοινωνικό πείραμα για να παρουσιάσει τον τρόπο που εκδηλώνεται το πρόβλημα. Μέσα από την ταινία μικρού μήκους, «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς», το Dove διερευνά πώς οι γυναίκες βλέπουν τη δική τους ομορφιά, σε αντίθεση με αυτό που βλέπουν οι άλλοι. Δείτε το Video εδώ: www.facebook.com/Dove ή εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=XpaOjMXyJGk



O ζωγράφος είναι ο Gil Zamora, ένας καλλιτέχνης και εγκληματολόγος εκπαιδευμένος στο FBI, ο οποίος δημιουργεί σύνθετα σκίτσα εφτά γυναικών που είναι κρυμμένες πίσω από μια κουρτίνα, χρησιμοποιώντας τις αυτο-περιγραφές τους ως βάση των σχεδίων του.



Πριν από τη συνεδρία τους με τον καλλιτέχνη-εγκληματολόγο, ζητήθηκε σε κάθε μία από τις γυναίκες να περάσουν ένα σύντομο χρονικό διάστημα με μία άγνωστη γυναίκα, χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Ο Zamora, έπειτα, σχεδίασε σκίτσα παίρνοντας στοιχεία από τις περιγραφές των ξένων γυναικών.



Τα περισσότερα σκίτσα που σχεδιάστηκαν από την οπτική γωνία των ξένων γυναικών, έδειχναν μία πιο όμορφη, χαρούμενη, και συχνά, πιο σωστή εικόνα των γυναικών, κάτι που αποδεικνύει, πως όταν πρόκειται για την εμφάνισή των γυναικών, η μεγαλύτερη πίεση για την ομορφιά είναι η πίεση που βάζουν οι ίδιες στον εαυτό τους.



Παγκοσμίως, μόνο το 4% των γυναικών θεωρεί τον εαυτό του όμορφο (σε σύγκριση με 2% το 2004). Απίστευτο ε; Το Dove πιστεύει πως όταν οι γυναίκες αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους, αισθάνονται και πιο ευτυχισμένες και μέσω της καμπάνιας του θέλει να μας ενθαρρύνει να επανεκτιμήσουμε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον εαυτό μας. Να μια καλή αφορμή λοιπόν! Τι λέτε;



Υ.Γ. Χρόνια πολλά σας είπα;
 

Περιγραφή


Κατερίνα Τσιλιμιδού
Με λένε Κατερίνα Τσιλιμιδού και γεννήθηκα στην Αθήνα. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στα περιοδικά, πριν από 16 χρόνια, δε φανταζόμουνα ποτέ ότι ο Τύπος θα με κέρδιζε ολοκληρωτικά... Το 2000 μπήκα στο δυναμικό του Cosmopolitan και μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα, στα τέλη του 2002, άνοιξα την πόρτα του beauty department. Εργάστηκα 7 χρόνια ως assistant beauty editor στο Cosmopolitan και από τον Ιούνιο του 2010, βρίσκομαι, ως beauty editor, στο τελείως διαφορετικό, παρ’όλα αυτά αδελφό περιοδικό Vita.

Tελευταία σχόλια

  • Ενας "ξένος" ΕΛΛΛΗΝΑΣ

     

    Οταν πριν από καιρό διάβασα τυχαία το πρώτο σας κείμενο (δεν ξέρω εάν είχαν προ

    Αντώνης Κίσαμος
  • Ελληνόφωνε Άγγλε..

     

    .. καλώς να μας έρθεις και να εισπράξεις απο την Ελλάδα και τους Έλληνες τα κέρ

    Ο Αγγλόφωνος Έλληνας
  • ΦΕΎΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ

     

    Φεύγει ο χρόνος Φεύγει ο χρόνος σαν νεράκι, φεύγει και γίνεται το χτες. Ο ήλιος

    Γιώργος Ι. Μποτής